Sunday, April 24, 2011

KENAPA KAU PERGI WAKTU KU MEMERLUKANMU..

seluar oh seluar...
tatkala aku berdiri berjuang bersama modenisasi...
kau menutupi ku dengan maruah indah tersohor....
jalur jinggamu menambahkan semangatku ini...
namun tempoh hari...
merupakan hari terakhirmu....
kau terluka dek kesilapanku...
luka yang tidak dapat dipulihkan..
walaupun dijahit berulang kali...
maafkan aku..
aku sepatutnya menjagamu...
kerana kamu adalah sebab aku di sini..
membawa delegasi yang sentiasa kita sebarkan...
tanpamu, ku rasa kosong...
sukar ku bayangkan hari-hari gemilang tanpamu...
maafkan aku..
aku tahu aku bersalah...
semoga benangmu kan terus menyokong perjuanganku...
terima kasih atas segalanya....

p/s: ayat-ayat kat atas ni didedikasikan kepada seluar kegemaran saya yang telah koyak kerana jatuh ketika pertandingan galah panjang tempoh hari...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati