Thursday, April 21, 2011

DELEGASI AZIZAH MASIH DIPERJUANGKAN

mungkin ada pembaca yang perasan..
seluar yang saya pakai tu macam pernah nampak jer..
jikalau anda merupakan seorang penuntut di Azitech or AziVoc...
memang ni seluar sekolah tu..
hahaha...
bukan sebab da takde seluar nak pakai ea..
saya pakai sekuar tu sebab saya suke pakai seluar tu..
mengengatkan saat2 ketika di Azitech dulu...
seluar tu pon da menjelajah sampai ke Kuching, Sarawak..
skang ni, seluar tu kat Kelantan lak..
mungkin ade yang tanye...
"tak malu ke pakai seluar sekolah?"
saya pon jawab..
"buad ape nak malu sebab saya mewakili sekolah yang pernah menjadi sekolah terbaik kebangsaan 2009, 2010"
hahahaha..
bila sebut jer nama SM Teknik ERT Azizah..
semua orang kenal...
sebab tu saya bangga pakai pakaian yang mempunyai imej Azitech..
so..
i proud to be Azitechianz...
anda semua seharusnya bangga dengan sekolah atau institut anda...
kerana di situ lah lahirnya 1001 kenangan dan cerita...
semoga anda memperjuangkan delegasi sekolah atau institut anda dengan bangga....

2 comments:

  1. sy pon bangga..huhu..
    t'baik la fahmi..:P

    ReplyDelete
  2. owyeahhhhh,,,,
    sy juga bangga mnjadi warga SMTA!!!
    rndu sgt2 stiap detik di AZIZAH

    ReplyDelete

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati