Sunday, March 27, 2011

DAH PEPAGI BUTA CAMNI....


mungkin ramai yg tertanya-tanya kan..
apa yang aku buad pepagi buta camni...
haaaa...
soalan cepu emas ni..
kalo korang nak tau gak...
aku bg jawapan..

Musim Assignment:
waktu yang memang wajib tido lambat...
kadang2 ta tdo langsung...
semata-mata nak siapkan assignment yang banyak dan bertimbun...

Musim Game Baru:
kalo sorang beli game baru...
mesti yang laen nak try gak...
kalo ta best, takde nyer aku nak stay late camni...

Musim Duit Kering:
selalunyer musim ni berlaku mase hujung2 bulan...
time memang takde duit dah...
lapo memanjang sampai tak leh tdo...

Musim Air Mata:
memang kalau aku sedih, aku ta tdo...
maklumlah, hati bertaman...
tak boleh nak ubah...

Musim Saket Keturunan:
yang ni baru kene...
dah seminggu dah aku kene gout..
saket sampai nak tdo pon takleh...

haaa menjawab ta soalan korang?
aku tak kesah la korang nak cakap aku ni macamane...
tapi dah mak aku lahirkan macam ni...
takkan aku nak masuk blek rahim mak aku pastu lahir jadi orang lain..
betul ta?
so sape2 yg takleh trime aku ni sape, aku tak kesah...
yg penting aku ta kaco hdop ko...

anyway...
ade sesape yg ade resipi kek batik strawberi ta?
teringin nak makan kek batek la plak...
hehehe...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati