Sunday, March 27, 2011

BILA DIA DA BENCI SANGAT-SANGAT

tadi bukak facebook...
dier post kat wall dier...
dier kate dier da ta kesah aku nak buad ape pun...
dier da benci aku...
dier takkan kembali pada aku...
aku dok pikir...
macam tu je ker?
setelah dier berjanji, aku menunggu macam ni senang-senang jer dier nak lupakan semua tu?
aku ralat seyh...
rase macam nak bunuh diri jer...
senang-senang cari lelaki laen...
aku yg kat sini putus harapan...

then aku terus deactivate facebook aku tu...
dengan harapan dier BAHAGIA dengan ape yg aku buad ni...
kepada kawan-kawan yg membaca blog ni...
maafkan aku...
aku perlu lakukannya...
sebab dier yg mintak...

korang mungkin cakap aku ni pak turut...
tp aku jadi pak turut ade sebab...
sebab aku sayang dier...
tepon dier penah rosak...
2 kali....
aku tolong bayarkan...
family dier mintak tlg aktifkan broadband...
aku tolong...
aku bg hadiah kat adek dier sebab dapat 3A 2A untuk UPSR....
aku sanggup berhujan semata-mata nak dtg umah dier nak bg baju yang ayah dier pesan...
aku sanggup kene reject ngan member2 aku semata-mata nak hepikan dier...
ape lg yg ta ckup?

dier kate nak setel care baek tak boleh...
setel?
ape benda yg ta setel?
dier yg mintak break dulu...
bukan aku...
alasan nak SPM...
aku bg jer....
sebab dier yg suruh aku tunggu sampai lepas SPM..
then suruh aku tunggu lepas PLKN plak...
bler da blek...
bawak lelaki laen lak...
senang2 je lupa kat aku...

llaki tu lak...
add aku...
aku da approved...
ajak chat..
tp chat sekejap jer...
ade skali tu aku chat dier..
tp dier ta blas pon..
terus offline...
apsal?
takot gadoh?
tolong ar..
kalo nak jadi member, aku ta kesah la..
member jela...
tapi kalau add aku semata-mata nak buad aku jeles...
mintak maaf la weyh...
ramai lagi orang yang boleh ko jeleskan...

kepada perempuan itu...
awk jagela pakwe awak yg dok jaoh2 sane tu...
harap awk ta buad dier macamane awk buad saye......
kalo awak nak cter pasal sye kt dier..
saye ta kesah...
tu hak awak...
awak kan suke cter hal2 yg buruk2 kat org laen...
takpela awak...
ni yg awak nak...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati