Saturday, June 18, 2011

APE? NAK HACK? TERPULANGLAH

tadi terbace satu entry kat blog kak juju...
then kat blog kak tiqah pon ade...
blog haha pon ader...
ta bleh jadi aku kate...
jadi aku pon check la...
tapi...
banyak sgt...
susah nak check ade ke ta url aku...
jd...
aku buat keputusan..
jalo betol la ader yg nak hack website or facebook or whatever..
yg ade kaitan ngan aku...
sukati laaa...
tp...
kalo agak2 sampai aku dengar..
atau aku kene tangkap...
memang aku tuntut kat akhirat...
kalo Allah izinkan...
Allah akan balas sama macame dier buat...
kalo kate dier hack org punyer..
org laen akan hack dier punyer..
what goes around, come back around la weyh...
mudah-mudahan Allah permudahkan hukuman mereka-mereka yang suka hack ni kat akhirat...
walaupun aku dah maafkan diorang...
tp diorang tetap akan dapat balasannya...
peace!

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati