Tuesday, May 24, 2011

SEMALAM TU BUKAN AKU

bagi sesiapa yang ade facebook aku.....
mesti korang perasan satu post pendek yang bertarikh semalam (23 Mei 2011)....
aku pon tak tau ape yg ditulis kat wall aku...
dan aku tak tau sape yg gune FB aku untuk tulis status tu...
untuk pengetahuan korang semua....
yang semalam tu bukan aku....
sebab ape?
ni sebabnyer:

1:
 aku da tulis status pendek2 lg dah.....
paling kurang pon 5 baris ayat....
bukan sebaris atau dua tiga perkataan...

2 : 
semalam aku pergi memancing pukul 10...
tp Amani bagitau aku pasal benda ni mase pukul 11 setengah lebih kurang....
logik ke aku nk online kat tepi pantai tu? 

3 :
 kalau aku nak cakap aku hensem pon aku TAKKAN tulis camtu...
sebab aku akan kiaskan dalam bentuk ayat....


4 :
 nak kate aku online gune phone?
bhai, phone aku cikai jer...
takde 3G, takde kamera, nak online camner?


5 :
 ade orang hensem mengaku hensem?
ade? takde kan....
sekurang-kurangnyer kene ade 40-50 orang cakap dier hensem....
baru dier layak cakap diri dier hensem..

aku mintak maaf kalau korang dah berdosa sebab status entry tu...
yelah, mengata, reject dan sekutu dengannya...
kan dosa tu....
aku mintak maaf sangat2....
aku tak nak jadi penyebab orang buat dosa...
so korang jangan menghina or mengata kat aku....
sebab aku mengaku aku tak hensem....
bangang plak tu...
entah sape ntah nak pakai fb aku semalam...
macam dah takde fb sendiri....
kalo kate nak dengki orang pon janganlah sampai malukan orang...
ni jatuh air muka aku.....
semoga Allah jelah yang dapat membalasnya...
amin....

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati