Tuesday, May 24, 2011

HOBI MEMBAWA PADAH

haaaa....
korang taw kenape tajuk entry kali ni camtu?
sebab semase anda sedang membaca entry ni...
genap laa 20 jam saye ta tdo..
hahahahha...
kenape?
sebab semalam pergi memancing...
ni baru balik...
sampai sekarang ta tdo lg ni...
giler ahh...
ntah bler aku nak tdo ni...
ikan ape yg dapat?
kalo ikotkan, dapatla kerapu, ikan duri dengan gelama...
malangnye...
disebabkan kecuaian member....
ikan tu semua diragut oleh seekor kucing....
tapi semangat tak putus asa membara...
memancing lagi...
kali ni, memancing ketam...
selalu orang menjerat ketam...
kali ni memancing ketam...
disebabkam member tu punye pasal jadi dier kene denda...
dier tukang tangkap ketam, pakai sweater dier...
hahahahaha...
padan muke ko...
sape suruh cuai...
anyway, dapatla 8 ekor ketam....
sambil menikmati pemandangan matahari terbit...
fuuuhhh!....
jiwang gler...
so member tu plan nak masak ketam tu...
nak masak ape?
aku ni da la ade gout...
takleh makan ketam...
dier suruh aku masak ketam plak...
buat aku terliur jer....
payah2..
ape pon takleh...
so skang ni tgah tunggu dier mandi sebab nak g barang dapur...
nak masak ketam tu....
siapla dier...
aku suruh dier siang ketam tu...
biar dier kene sepit..
hahahahaha...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati