Sunday, May 8, 2011

HARI IBU???

hari ni hari ibu ker??
jap2..
check kalender kat henset jap..
ha'ah laaaa....
hari ni hari ibu...
aduuuiiii...
ta sempat wish kat mak...
camner ni...
takpe2...
biar aku bgtau satu dunia pasal mak aku...

 memperkenalkan...
Latifah binti Hassan...
that's my mom...
actually gambo ni kan..
ambek mase Hari Anugerah Cemerlang SM Teknik ERT Azizah...
mase tu..
aku tengok mak aku...
macam nak nanges..
macam nak senyum...
mane taknyer..
anak dier Pelajar Terbaik SPM 2009 (Vokasional)...
sape yg ta bangge...
hee~

aku terengat lagi mase sebelum SPM...
mak aku slalu cakap yg dier pelik..
maklumlah..
anak dier kan pemalas...
mane aku reti belajar kat umah..
kalo aku tak keluar, aku tido jer kat umah...
tp time nak dekat2 nk SPM tu...
aku blaja la jgak kat umah..
nk sedapkan ati mak...
akhirnyer...
dapat jugak buad mak aku nanges..
hahaha...
(jahat ta aku)

skang ni aku berada di negeri orang...
negeri Cik Siti Wan Kembang...
negeri pantai timur...
negeri yang memang jaoh dari umah aku...
aku harap..
bler aku blek nanti..
dapat la aku spend time ngan family aku..
especially mak aku..

mak...
anakmu ni nak balek...
nanti saye tangkap ikan yang besaaaaaarrrr punyer untuk mak...
pastu biar sye masakkan untuk mak...
mak rileks jer ea...
sayang mak...


No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati