Thursday, May 26, 2011

BERAKHIRNYA PENANTIAN, BERMULANYA PEMERGIAN

akhirnya...
exam da habes...
tak sabar nak balik besok...
ape citer la orang Johor skang ni...
ntah jambatan kat bandar tu da siap ke belum...
ikan2 kat sane rindu aku ke tak...
yang paling penting...
Nurul Amani Ashikin binti Shamsuri rindu kat aku ke tak...
aku tak sabar nak jumpe dier ni...
nak kenekan dier...
dier da janji ngan aku nak belanje makan...
siapla dier...
hahahaha....
anyway...
kali ni aku tak menggunakan keretapi ataupun bas...
apatah lagi kapal terbang...
kali ni naek kereta senior lak...
senior Math...
Daus namenyer...
dier dok Kulai...
tapi dier kate dier boleh hantar aku sampai umah aku...
aku layankan jelaa...
boring kot balik sorang2...
kali ni aku balik berempat...
lg 2 orang tu senior gak...
tp aku ta tau sape dier...
aku segan gak kalo nak menumpang orang ni..
duit aku tinggal berape jer...
kang nak bayar minyak lg...
aduuuiii...
takpe...
yang penting sampai...
betol tak?
hahahaha....

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati