Sunday, April 3, 2011

KENAPA DENGAN AKU HARI NI...

aku rasa lain macam hari ni..
ntah kenape tiba-tiba aku rindukan dier..
sape dier?
she-who-will-not-be-named...
sangat-sangat rindukan dier..
hari ni dier like status aku..
status tu aku tujukan kat dier...
dier faham ker ape yg aku cuba sampaikan..
kenape dier like?
dier like sebab ade kaitan dengan dier dan orang laen ker?
atau dier pon rindukan aku jugak...

ntahlah..
perasaan maen-maen ngan jiwa aku ni...
aku dah tahu dier dah jadi milik orang len..
tapi aku tetap nak kat dier jugak..
aku tak nak orang lain..
nak dia jugak..
kenape ngan aku ni??

mungkin sebab separuh daripada hidup aku ni...
dipenuhkan dengan kenangan bersama dia...
tapi salah ke aku mencintai dia?
salah ke aku mempunyai perasaan ni?
sampai belajar aku hari ni terganggu..
aku berangan jer dalam kelas tadi..
dok memikir pasal dier..
dier buad ape skang...
dier da makan ke belum....
sehat ke tak dier skang ni...

tapi aku nak buad camner..
aku terpaksa jadi camni...
dier ta trime aku lagi...
dier dah ade orang laen...
dier kepunyaan orang lain..
tak nak aku kaco hubungan diorang...
biarlah aku macam ni..
asalkan dier bahagia, cukuplaa...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati