Monday, March 21, 2011

TAK BOLEH NAK LUPAKAN

apa yang aku takleh lupakan ni??
mesti korang tertanye-tanye kan..
sebenarnya, aku takleh lupakan dia...
aku masih sayang kat dier..
walaupun ramai yang menyarankan aku lupakan dier..
tp aku takleh...
sebab hati aku ni sangat sayangkan dier...

bayangkanlah...
dier mintak break sebab nak SPM...
aku tak nak tp dier janji nak sambung blek lepas SPM...
bler tibe time nyer...
dier kate dier kene PLKN lak...
dier suruh tunggu lagi...
aku tunggu, dan menunggu...
bler dier da balek..
dia kate dia dah ade orang lain...
kenape?
aku ni cacat? bodoh?
ape beza aku dengan dia sampai kau bersamanya??

penat dah aku nangis...
nak buad ape lagi pun dah ta larat...
ni baru lepas g check up kat klinik td..
sebab starting semalam aku rase laen macam jer...
doktor sahkan aku kene SCIATICA...
sejenis penyakit apabila berlakunya slipped disk dan menghempap urat saraf kaki...
dier kate lame gak nak baek...
tp dah la...
malas nak pikir pasal penyakit tu..
skang ni..
aku rase macam kalo mati pon bagos...
tp aku mati sia-sia lah..
lebih baik mati daripada diseksa oleh org yg kite sayang...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati