Tuesday, March 22, 2011

HARI WISH SPM SE-MALAYSIA

esok, 23 Mac 2011..
rasmilah esok kuar keputusan SPM 2010..
hari ni..
adalah hari wish SPM se-Malaysia...
sebab ape?
sebab sume dok pakat wish camni:
"gud luck taw besok,"
"hope awak dapat result yg cemerlang,"
"da dapat result bgtau saye taw,"
lebih kurang camtu la...

aku pon nk join sekaki...
puas aku wish junior2 aku...
sampai penat jari ni menaip komen2 diorang..
ade yg demand hadiah...
aku kata aku ta kompem...
sebab result blum kuar..
hahaha...

anyway..
aku nak share gambo time aku amek result SPM...
pakai baju keje lak tu..
buad malu jewp...
haha...

terkejut dengan result sendiri...

macam tak sangke jewp...

this is my boss, dier pon terkejot..

Ameen bengang sebab English dier dapat C+...

sempat gak bergambar ngan Pn Sin & Madam Mas...
well..
untuk mereka2 yg amek result besok...
gudluck...
semoga anda, anda, anda dan anda akan dapat result cemerlang besok..
amiinn...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati