Sunday, March 27, 2011

HARI PERTAMA TANPA FACEBOOK

hari pertama tanpa facebook...
tak la rase bosan sgt...
sebab ade blogger ni...
idea banyak nak tules ni...

ntah la...
aku takleh benci kat dier laa....
aku pon ta tau knape...
padahal...
dier da tinggalkan aku...
cume rase ralat tu masih ade laa...
macam tak percaye yg dier buad aku camni...
bukan sekali, dua kali plak tu...
agak-agak la kan...
hati aku ni sape yg nak jage....

kaki aku masih saket lagi...
mmg aku kene gout la ni...
da seminggu macam ni jer...
pasni takleh makan seafood la aku ni...
tp seafood la feveret aku...
camne ek??
alaaaa...
nk makan jugak...
mengidam ketam, lobster, udang, mentarang, kupang, kepah, kerang...
nk jugak...
hurm...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati