Wednesday, July 20, 2011

SORRYLA ADEK. ABG DAH BERPUNYER..

Assalamualaikum...
hahaha..
tengok tajok entry pon dah taw kan...
sye kene ngorat taw...
sape kate lelaki takleh kene ngorat?
hahaha...
siapa yang ngorat?
ni hah..

adek Nur Akmar...
adik nur akmar ni sye jumpe mase program motivasi di SK Che Deris, sekolah dier...
antara msg dier ngan aku...

A: abe, abe ado gewe? (abg ade makwe?)
F: ado. gapo? (ade. kenape?)
A: gapo dior name dier? (sape name dier?)
F: nama dier Nurul Amani Ashikin binti Shamsuri.
A: ore mano? dior dok maktab ko? (orang mane? dier duduk maktab gak ker?)
F: dok aih. dior ore johor gok. ngaji kak universiti selangor (taklah. dier org johor. blaja kat unisel)
A: ooo. mesti dior panda kan? (mesti dier pandai kan?)
F: mestilah. gapo Akmar tanyo? jeles ko? (kenape Akmar tanye? jeles ke?)
A: takde papelaa...

terus dier tak balas pas tu...
sorry la adek akmar oii...
abg ni dah berjaye...
awak tu baru jer nak UPSR...
belajar la dulu dek oii...
dah berjaye nanti carilah sape2 pon...
hahahaha...
ta sangka...
ade gak budak sekolah rendah yang nak kat aku...
lepas je msg tu...
aku dok pikir jer...
soalan same je...
"Hensem ke aku ni?"
ade sesiape boleh jawabkan tak?
sye ni tak boleh nilai diri sendiri...
maksudnya, dari luaran ni susah sikit nak menilai sendiri...
hahahaha...

1 comment:

  1. err..cikgu gemuk ni perasan hensem ler..hahaha

    ReplyDelete

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati