Tuesday, July 5, 2011

PAGI YANG INDAH

setelah 10 jam aku tidur
memang aku rasa penat giler
rasa cam nak pitam
tapi aku nak berpositif
aku mesti cergas
maka aku buat segala kerja mencuci pagi2 lagi
selesai semua, nilah aku sekarang
depan laptop, lincah menaip bertemankan secawan kopi

pagi ni aku nampak matahari
maklumlah, dah berape hari tak nampak matahari
kira rasa bermotivasi sikit la pagi ni
takdela menggigil jer pagi-pagi ni
budak-budak yang lain dah ke kelas
tinggal kelas aku jer kat dalam bilik masing-masing
sebab kelas start kul 8.45
ade yang tido lgi ni
entahlah
biorkan jelaa
aku tak nak jadi macam diorang
aku nak berubah
cukuplah 2 semester aku main-main
aku nak pass semester ni
nak sambung degree
kalo ta pass, tak dapat sambung
pastu kene bayar balek elaun lak tu...
pergh
kene usaha betol-betol ni
no more playful semester...
gambatte!
chaiyok2!
jom belajar!!!!

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati