Tuesday, July 19, 2011

BILA HARI GURU BERTUKAR MENJADI HARI KEPENATAN

Assalamualaikum...
hari ni adalah hari guru peringkat IPGKKB...
pagi2 dah ade majlis perasmian...
gempak giler...
sampai ade gimik macam rasmi bangunan baru...
hahaha..
pastu, pelajar diberi makan...
tapi...
lambat sket..
sejam...
sejam kemudian, makanan sampai...
ade yang tak dapat lak tu...
yang paling sedih...
kelas aku pon tak dapat jugak...
so menunggu la aku...
dalam mase aku menunggu tu...
aku main la satu permainan cakkalicak....
then ade junior nak join gak...
main la ngan diorang..
habes main, berbual la aku..
rupenyer diorang ni opsyen PA..
ustazah rupenyer...
so aku ajak la diorang masok KESAS...
memang diorang nak masok...
cuma takde kesempatan nak join jer..
aku mintak diorang tulis name...
pastu terus aku jumpe akak AMT KESAS...
katenyer kene bayar yuran ahli...
dah settle, aku pon menunggu makanan lagi...
pada jam 1.30 petang...
makanan baru sampai..
bayangkan...
betapa BODOHnyer pembekal makanan tu...
abg tu cakap dier da tempah 2000 lebih...
tapi pembekal tu kate tak siap lah, lambat masak laa...
benci aku macam ni...
memalukan bagi aku yang dulunyer belajar katering...
lepas makan, nilah aku...
kat dalam bilik, ngadap laptop....
update blog aku ni supaya tak bersawang...
kire ade kesempatan laaa...
hehehe...
nothing much to story...
cume yang tadi tu jelaaa...
petang kang ade lagi..
kul 3..
pergh..
memang panas membara laa..
lepas ni hitam la aku...
bek2 aku nak jadi putih...
hahaha...

1 comment:

  1. Anonymous20/7/11 08:58

    eh...ya ka??ustazah pon nak jgak bkarya laa abg famy...

    ReplyDelete

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati