Sunday, June 19, 2011

DETIK BERMULA SEMULA


yeah!
semester baru bermula lagi...
kali ni aku menuntut di semester tiga...
semester terakhir sebelum aku masuk peringkat ijazah...
terase macam sekejap jer mase...
20 jun 2011, hari isnin ni...
junior baru nak masok...
terase macam jadi senior..
hahahaha....
senior la sangatt...
yang penting, hidup perlu diteruskan...
member aku pernah cakap...
"belajar la susah dulu...
nanti bler senang jangan lupe member lak..."
aku engat sampai bler ayat tu...
tiap kali aku blek mesti aku jumpe member2 aku....
melaenkan yg ta dapat cuti  tu mmg ta dapat jumpe laaa...
anyway...
hidup aku nampak jer best...
tapi dugaan yang aku tempuh kire mencabar gak laaa...
kalo sape2 yg selalu jenguk blog aku mesti dier tau ape yg dah jadi dlm hidup aku ni...
sebuah kisah yang bersambungan sehigga ke mati...
teruskan hidup anda semua dengan senyuman...
dan happy2 selalu..
peace!

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati