Monday, April 18, 2011

WAKTU-WAKTU MACAM NI


waktu-waktu macam ni....
aku selalu tengok gambo ni...
buad aku terfikir..
bila aku plak nak bergambo macam ni...
janggut da ade...
cermin mate jer yg takde lg..
teringin nak pakai cermin mate...
tp takot takde yg trime..
tp peduli ape...
yg penting aku nak amek gambo camni gak...

waktu-waktu macam ni..
bila tengok gambo ni..
macam nak buad macam yg gambo ni bgtau...
tapi aku tak sanggop...
sebab nak jage hati masing-masing..
kalo aku bgtau...
nanti dier yg terseksa..
aku ta nak biarkan dier terseksa...


waktu-waktu macam ni..
mulalah teringin nak bg hadiah macam-macam...
nk bagi itu, nak bagi ini...
kate orang mengeratkan perhubungan..
tp takot dier ta ske lak...
maklumlah..
tetibe jer kan....

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati