Wednesday, April 6, 2011

PLAYBOY? AKU BUKAN SEPERTI ITU..

dulu...
ada orang bgtau aku...
aku ni macam playboy...
aku cakap aku bukan..
tp dier tetap nak kate aku playboy...

sebenarnyer, sape tu playboy?
punyer lame aku kaji baru hari ni aku tau...
kalo korang nak tau, meh aku bgtau..

1) dikelilingi perempuan...
     -biasalah. name pon playboy. mmg keje dier ngan pompuan jer kan..

2) pandai berkata-kata...

    - playboy ni mmg pandai bercakap. pantang jumpe pompuan, ade jer idea dier nak bercakap ngan
      pompuan...

3) suka bergaya...
    - kalo tak bergaya macamane nak dekat ngan pompuan. betul ta?


4) malu di kelas, ligat di luar...
    - maksudnyer dier ta aktif dalam kelas, tapi kat luar, aktif. mencari publisiti, suka famous...


5) pandai putar belit...
    - guna duit sendiri untuk tambah duit sendiri. maksudnyer dier gune sikit jer duit dier.. selebihnya, 'pisau cukur'



so..
tadi kawan aku ajak aku mengorat pompuan td...
aku cakap aku bukan playboy..
aku cakap lah playboy ni pandai berkata-kata...
tapi aku pandai menulis jer..
am i right?
hehehe...
   

1 comment:

  1. hahaha. jgn jd playboy yer incik fahmi :P

    ReplyDelete

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati