Thursday, March 31, 2011

KELELAHAN YANG TAK MENJADI

penat buad ujian...
hari ni buad ujian kecergasan fizikal...
so first ujian yg kitorang buad adalah bangkit tubi variasi...
aku dapat buad 4/5..
budak laen maen tipu...
sebab variasi yg kelima perlu letak tangan kat tulang belikat...
diorang letak kat leher..
mane aci...

ujian kedua yg dilakukan adalah tekan tubi...
aku dapat yang paling banyak...
31 tu bolehlaa...
teknik dah betul taw...

pastu kitorang buad jangkauan meluncur..
aku dapat buad sampai 60cm melepasi lutut...
agak jaoh lah..
kesian kat member2 yg ta lepas..

then, lari ulang-alik..
aku dapat buad 11.85 saat...
nak buad camner kan..
saya ade gout..
hahaha..

ujian last ta sempat nak buad...
sebab mase da time..
so sambung minggu depan lak...

bercakap tentang minggu depan..
elaun dijangka masok pada 3hb...
sepatutnyer 2hb yang jatoh pada hari Sabtu...
tp kat Kelantan, Ari Sabtu adalah hari tak bekerja...
da plan macam-macam dah ni..
tp aku dahulukan ink printer laa...
sebab ade lg 3 assignment yg nk kene hantar minggu depan...

antara plan yg aku nak spend duit elaun ni adalah:
1) Big Mac
2) byar duit rekreasi
3) megi (penting gak per)
4) biskut (hehehe...)
5) publish novel..

yg kelima tu tak tau lagi lah...
sebab novel yang aku buad ni pendek sangat...
tak tau la ade orang nak bace ke tak..
hurm..



No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati