Tuesday, March 29, 2011

DIA NAK JUGAK...

hari tu sye ade post pasal Wiwy Amelia...
ingat lg ta...
haaaa....
then kat shoutmix tu..
adela orang tu nak kiter tules pasal dier...
so, orang da mintak...
kita buad kan laa...
betul ta?

so today...
sye nak cter kat anda, anda, anda dan anda....
berkenaan seorang pompuan..
mungkin korang marah aku sebab asyik cter pasal pompuan jer kan...
tp kalo aku cter pasal lelaki korang cakap aku gay plak...
takpe2..
so ni dier...


orang panggil dier Puteri...
tp aku lebih ske panggil dier adekk Nadia...
dier ni mmg ske norh nak bergaye...
pantang diajak keluar..
hahaha...
SPM?
kene tanye dier larh...
malas teman nak kabor la...
lgpun teman da berjanji ngan dier...
janji aper?
janji nak rahsiekan la result SPM dier...
so sape2 yg nak tau kene la tanye dier yer...
and then...
dier ni suke sangat hangout ngan member2 dier...
but guys, sorry ea..
she's taken...
haha padan muke korang...
dier dah hepi tu jgn la dok kaco diorang...
kang aku kechek kelate, susah deme...
hahaha...
ape2pown hope dier dapat sambung blaja kat tempat yg best2...
doa ta penah putus untuk dia dan kawan-kawan dier..
amiinnn...

No comments:

Post a Comment

da bace, komen yerr...

Save Gaza

Save Gaza Denaihati